My Photo
Name:
Location: Valdres, Norway

Tries to give good advice to others, don't manage to follow those leads myself ....

Wednesday, November 05, 2008


Vel overstått !

Så er vallokala stengde, stemmene er opptalde frå kanten av Atlanterhavet til langt ut i Stillehavet, og ein ny president vil flytta inn i det kvite huset litt utpå nyåret.

Vi starta dagen med å vitje vallokalet her i nærområdet, og eg fekk lov å bli med Milo gjennom stemmegjevinga. Eg snudde sjølvsagt ryggen til medan han tusja inn dei streka som trengdest på røystesetelen, og undra meg over kor snøgt og effektivt stemmegjevinga gjekk for seg. Skilnaden mellom ei røysting på bygdehuset i heimbygda og her var fyrst og fremst talet av manntalsførte folk, samt at her vart stemmesetelen optisk lesen og overført elektronisk innan du hadde kome ut gjennom utgangen.

Biletet syner Milo Fossen saman med 5-menningen sin utanfor vallokalet.

Som i så mange heimar denne kvelden, var vi langtidsparkert frammom fjernsynsskjermen for å ta del i oppteljing og valresultat. Folket ynskte endring, og order "Landslide" (jordskred) vart ordet mange politiske journalistar nytta utover kvelden. - Meldinga kom rett etter at vallokala stengde langs Stillehavskysten. NBC innleia med å fortelja: "No kjem det ein småbarnsfamilie til å bu i "the White House" - for fyrste gong sidan 1960.

Dei som kjenner meg, har sjølvsagt alt gjort seg opp ei meining om kva eg tykkjer om resultatet.

Eg må berre medgi at eg gjennom dei dagane vi fartar gjennom ein liten del av dette store landområdet, møter mange av dei eg er samd med, og mange eg ikkje er samd med. (om politisk ståstad) - Men slik er verda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home