My Photo
Name:
Location: Valdres, Norway

Tries to give good advice to others, don't manage to follow those leads myself ....

Sunday, February 27, 2011

Frå Ørnes til Raftsundet










Det har vorte sundag kveld, kalenderen fortel at det er 27.mars og eg er i mitt sekstiandre år.

Dagen starta med ein liten tur i land i Ørnes (Meløy), der eg i vår var innom og fylte full tank på Omegaen. Turen gjekk så vidare mot Bodø og eg byrja å gjera meg klar vil å vinka inn mot ”Villsauøya” til ’hain Helling’. – ut frå kartet var det greitt både å sjå og å fotografera kyrkja i Gildeskål. Kva for ei øy(på babord side? Av ”Vesterålen” han Victor sto på, er eg enno ikkje sikker på, men eg beit meg merke i ein holme med mykje granplanting.

I Bodø rusla eg ein liten tur i byen, kjøpte meir ringetid på junior sin medsende reserve mobiltlf. – og gløymde totalt av dugurden om bord. Eg fekk kasta innpå ei skål karamellpudding innan dei kasta folk ut, så det vert eit dyrt måltid !

Over Vestfjorden tok eg ei roleg stund i køya, var til og med i svemnland ei tid. Men eg vakna innan det var middagservering, og vi hadde ei morosam stund ved ”det norske bordet”. Ei telefonsamtale med junior hjelpte meg å finna mobiltelefonnummer i Svolvær, og etter å ha stått ute og fylgt med på innseglinga, vart eg teke med på ein tur i sentrum av ’Lofothovudstaden’, og fekk konjakk og ein triveleg prat med mor og son Strøm (vi treffest nokre leder attende i slektstreet).

No er eg nett innkomen frå servering av fiskekaker og Trollpunsj i regnvêr på akterdekket, lysshow ved innseglinga til Trollfjorden – og no, nokre minutt over midnatt [i dag er det MÅNDAG, Herre] er vi på god tur nordover Raftsundet og legg til på Hadseløya (Stokmarknes) om ikkje så lenge. - Landstiging på Sortland får venta til vi er på Sørgåande.

Bilete: Gildeskål kyrkje, der Villsaueigaren var på jubileumsmesse [175 års høgtiding for presten og salmediktaren Elias Blix] -
Rådhuset i Bodø - inngangsparti

0 Comments:

Post a Comment

<< Home