My Photo
Name:
Location: Valdres, Norway

Tries to give good advice to others, don't manage to follow those leads myself ....

Saturday, February 26, 2011

Rusletur i Trondheim
















Etter ei god natts svemn og ein uvanleg stor føredugurd (til meg å vera) vart føtene sette på prøve i ein by som mange stader baud på glatt underlag. Det var ‘skeissebane både nede ved Nidarosdomen og oppe på Kristiansten Festning, der eg laut ‘gå firføting’ for å koma opp på festningsvollen for å få teke bilete. Eg vart fortalt at gårdagen hadde gjeve svørt mange fall- og brotskader i byen. - For eigen del har eg ikkje lyst på meir stålinnlegg i legg og ‘åklo’ enn det eg er utystyra med fram til i dag. Sjølv om eg ikkje gjekk gjennom “Lykkens portal” før enn sist på fotturen min, var hellet med meg, og eg kom uskadd og ved godt mot attende til Hurtigrutekaia.
Om ein knapp halv time reiser “Vesterålen” vidare nordetter, og utpå kvelden legg vi til Rørvik, om alt går etter tidsplana.
Så får eg vel sova meg nordetter Helgelandskysten, men ta sikte på å vera vaken så eg får vinka til ‘hainn Helling” på ‘Villsauøya‘.

Bilete: (meir utval på Picasasidene mine)
venstre/left Nidarosdomen
høgre/right Kristiansten

0 Comments:

Post a Comment

<< Home