My Photo
Name:
Location: Valdres, Norway

Tries to give good advice to others, don't manage to follow those leads myself ....

Tuesday, March 01, 2011

Nørdst - men med nasen i austleg lei



Fyrste mars 2011:

Ferda har, sidan eg kom meg ut or køya, endra kompasskursen i austleg lei. Midt på dagen kom vi fram til Honningsvåg, og Vestheimkarane hadde nokre timar saman – ikkje lenge nok til å krangla, men nokre råd om korleis den eldste av karane best skal koma unna å skjemme seg ut, vart det nok tid til.

Det dårlege véret i går gjorde at vi ikkje tok turen til Nordkapp. – No kjem eg til å melde meg på nokre ’utflukter’ på turen sørover.

”Vesterålen” er no komen fram til Mehamn. Diverre vart det få bilete eg fekk teke denne ettermiddagen. Her er ei lekkja til ei av opplevingane.

Som dei fleste kjenner til kan ein snøgt manipulera bilete, men dette er ekte vare.

As you know, it’s easy to manipulate pictures, but todays illustrations are ‘direct from camera’.

Bilete nedst/lower: ’The young one in Honningsvåg’

Bilete øvst/upper: The old one in Honningsvåg’

0 Comments:

Post a Comment

<< Home